Thursday, May 7, 2009

Pemantauan Kali ke 2



السلأ م عليكم
بسم الله الرحمن الرحيم

Setelah SKSD berjaya masuk ke peringkat seterusnya, pihak sekolah telah lebih bersemangat untuk meneruskan perjuangan. Pada 07 May 2009 yang lalu pemantauan peringkat ke 2 telah diadakan oleh pegawai PPD Jasin. Dalam pusingan kali ini pihak sekolah telah melakukan sedikit perubahan. Antaranya menggantikan papan kenyataan lama dengan menaikkan kepingan papan dan papan hitam lama sebagai papan kenyataan khas untuk lorong PPDa sekolah kami.

Usaha kami diteruskan lagi dengan melakukan sedikit perubahan susunan fakta dan juga susunan bahan info supaya menjadi lebih mudah untuk difahami dan di baca.

Namun begitu, pihak juri yang menilai kali ini telah membuat sedikit teguran membina dan kami menerima segalanya dengan hati yang terbuka.

Alhamdullillah..... setelah pihak juri membuat penilaian dan pemerhatian, sekolah kami sekali lagi berjaya mara ke peringkat yang seterusnya walaupun kedudukan kami hanya di tempat ketiga.

Bagi peringkat seterusnya, kami warga SKSD memasang azam dan semangat untuk terus memberikan yang terbaik untuk sekolah dan juga semua.

الحم د الله






No comments:

Post a Comment